Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen uiteraard ons best om deze in topconditie bij u af te leveren. Het komt echter wel eens voor dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Volgens de Europese wetgeving zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan conformiteit dat binnen twee jaar na levering van de goederen aan het licht komt. Mogelijk hebt u aanvullende rechten op grond van de Nederlandse wet.
Indien u een gebrek aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn bedraagt in ieder geval twee maanden. Onder bepaalde omstandigheden kan een periode van langer dan twee maanden ook aanvaardbaar zijn.
Als u tijdig contact met ons opneemt, regelen wij een gratis reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat iets niet precies gaat zoals gepland. Wij raden u aan om eventuele klachten eerst aan ons te melden door te mailen naar info@thephoneshop.be . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil . Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.